2014. augusztus 10., vasárnap

Első sulis nap (Szeptember 1. , Hétfő)

Szeptember 1. , Hétfő
Reggel izgatottan keltem, mivel ma hivatalosan is 7.-es lettem. Gyorsan meg reggeliztem és elmentem felöltözni, bár sajnos ünneplőbe, mert évnyitó lesz. Nem szeretem az ünneplőt. Grrrr! :/                                                                            
Nagyon izgulok a suli miatt és kíváncsi vagyok, hogy jöttek-e új osztálytársak.De nem csak izgulok hanem egy picit félek is,mert ma látom Dominikot. Fölöttem jár eggyel (8.-os) , tavaly meg tudta év végén, hogy tetszik nekem (hosszú, hogy tudta meg). De ő azt mondta, hogy nem vagyok az esete és hogy neki a Kaposvári Izabella (ribanc) tetszik neki. Így a nyáron tovább léptem rajta (viszonylag) csak attól félek, hogy még mindig hülyén fog rám nézni, pedig én szeretnék vele haverkodni. Hát, nem is tudom. Majd meglátjuk. Ezzel a gondolattal léptem ki a kapun és elindultam az iskola felé (ami az utcánk végén van, közel lakunk a sulihoz szerencsére). És már egy 5 perc múlva a sulihoz is értem, nem láttam Domit.
Felmentem a teremhez a fiúk hülyéskedtek (mint mindig), de azonnal megláttam az én barátnőimet, nagyon megőrültem nekik.                                                           
– Szia Bell, hogy telt a nyári szünet? – jött oda hozzám Anna és megölelt.             
- Nagyon jó volt! – jelentettem ki és elmosolyodtam.                                  
– Oké, annak örülünk,nekem is jó volt.De sajnos gyorsan eltelt.  – ölelt át Ella és utána Vandához fordultam.                                                                                        
– Na , mi van Ákossal?- kérdeztem tőle kíváncsian. Mivel tavaly Vanda összejött Ákossal (8.-dikos Dominik osztálytársa, bár nem haverok). Amúgy meg utálom a fiút szerintem csak ki használta Vandát.                  
- Semmi, néha beszéltünk de nem vagyunk kapcsolatban. – mondta vállát megvonva.
– Az jó. – mondtam lazán, de belül örültem, hogy nem jön össze egy ilyen hülye fiúval.
– Gyertek gyerekek a tornaterembe. – jött meg az osztályfőnökünk, Balik Anna (nagyon aranyos és kedves, mármint én legalább is szeretem)                                 
Párokba rendezöttünk és lementünk a tornacsarnokba. Nagyon dobogót a szívem, nem akartam látni még Dominikot. Anna megszorította a kezemet és egy mély levegővel beléptünk a tornaterem ajtaján. Mikor beléptünk azonnal megpillantottam, de NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Ott volt mellette Izabella és átölelte a karját. (Igen Dominik mondta tavaly, hogy biztos, hogy összejönnek, hát sikerült neki. Gratulálok!!) :( :(                                          
Elmentünk mellettük mintha nem is látnánk őket. Legyen boldog a ribivel. Vanda megsimította a vállam és a szájáról egy „Sajnálom” mondatott olvastam le. Visszasúgtam neki, hogy „Nem baj”. De...nem, túl vagyok rajta.                              
Az évnyitónak gyorsan vége lett (vagy talán nekem, mert végig gondolkoztam), így utána felmentünk a termünkbe. Az osztályfőnök azt mondta, hogy átöltözhetünk ha akarunk. Ella, Vanda és én elmentünk a WC-be átöltözni.                                    
– De komolyan, hogy tud azzal a libával járni? – kérdezte felháborodottan Vanda.                         
– Tetszik neki, de már nem érdekel. – mondtam, de hülye képet vágtam rám olyan „nem hisszük, hogy túlléptél rajta".                      
– Még mindig, biztos, hogy érzel iránta valamit. – hajolt le a Gap pulcsijáért Vanda.                             – De túl vagyok rajta. – néztem rájuk, miközben felvettem a „Boston” feliratú pólómat. – Na, jó még tetszik egy picit. De csak haverkodni akarok vele. – és felvettem a Converse cipőmet.                          – Akkor beszélj vele! – állt meg előttem Ella.                                                        
– Nem, nem bírok vele beszélni. Amúgy is elvan Izabella barbie babával! – mosolyodtam el. – És a tavaly történtek után, hogy álljak oda hozzá? „Szia, szeretnék csak haverkodni veled!”. Hülyeség! – tettem bele az ünneplőmet a H&M-es zacskóba.                                                                                
– Akkor állj elé így! – kérdőn Vandára néztem. – Vagy nem? Mindegy csak beszélj vele, mintha már túl vagy rajta és tényleg csak haverkodni akarsz!                       
- Nem is tudom? – néztem a cipőmre, pedig nem is volt érdekes a cipőm, már ezerszer láttam. 
– De Bella, valahogy kéne beszélnetek ezek után. Hogy ő lássa, hogy jó fej vagy, kedves,szép. És lehet, hogy beléd szeret és dobja szöszi barbit. – nyitotta ki az WC ajtót Ella és elmosolyodtunk mind a hárman.    – Előbb inkább a haverjaival ismerkedjünk meg aztán vele beszélek. – mondtam magabiztosan és kinyitottam a terem ajtaját és bementünk a lányokkal. Leültem Anna mellé és már is az ofő beszélni kezdett. Elmondta az órarendet, hogy mi melyik teremben lesz és még a többi tudni valót. Persze Dávid meg kérdezte, hogy mikor lesz az őszi szünet, az ofő ki volt ettől a kérdéstől. Persze a fiúk szeretik idegesíteni az ofőt. :D

Mikor vége lett a „tanításnak” lementem a szekrényekhez és kinyitottam az „én pici” szekrényem és ki dekoráltam. Pechemre jött a „szerelmes pár”. Dominikra néztem, ő is rám pillantott aztán kinyitotta a szekrényét. Visszafordítottam a fejem és már nem is érdekelt, csak hallgatóztam. Szerencsére jött Anna.    
– Akkor megyünk szombaton az Aréna Plázába?- nyavalygott Izabella. Hát , ezt Dominik, hogy bírja ki. – Hát, persze. – mondta unottan Dominik és berakta a szekrényébe a torna zsákját és rám nézet,de én a posztert tapasztottam a szekrényembe.                                                                                           
– Hello, itt vagyok. –mosolygott rám Anna és leült mellém.                            
– Szia, milyen ez a poszter? – mutattam fel egy Austin Butler-ős posztert.                         
– Óóóó, cuki! – mondta mosolyogva Anna és átvette a posztert, hogy szem ügyre vegye. Dominik megint oda nézet aztán becsukta a szekrényét és átkarolta Izabellát és elindultak a folyóson.Hü.        
– Igen, nagyon cuki! – és felragasztottam a posztert. Beraktam a táskámba a pulcsim aztán becsuktam a szekrényem és elindultunk Annával a kijárathoz. A suli előtt még ott volt Dominik és Izabella (és a haverjai).Elmentünk mellettük és láttam, hogy Dominik rám nézet,
de én nem néztem rá csak mentünk előre Annával és nem néztem vissza.  Jó volt Annával lenni, mindent megbeszéltünk a nyárról. 

Délután a kertben olvastam és utána sorozatot néztem (Carrie naplója), Austin Butler játszik benne.

Suli: 3/5 – Hát, ma elment.                                                               
Dominik és Izabella: 1/5 – legyenek boldogok! Nem érdekelnek.                                                
Austin Butler:5*/5 – nagyon cuki!!!!! :) :)                                                                                                                



                                                                 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A Colorati írója vagyok, megkértér rá, hogy véleményezzem a blogod, szóval itt vagyok! (:
    Kezdjük a kinézetnél: Egyáltalán nem rossz, de egy szép fejléc sokat dobna a blogon, ha beírod a google-ba, hogy "fejléc rendelés blogokra" sok oldalt fogsz találni ami ebben segíthet!
    Magáról a történetről:
    Elsőnek meglepődtem, hogy ilyen fiatal a főszereplő, de kíváncsian vártam, hogy mit hozol ki belőle. A hangulatjeleket hanyagold, mert nem illik bele a szövegbe, illete ezt a nagyon sok zárójelet is hagyd el, a mondatokhoz vesszővel válazd el Bell gondolatait, ne zárójelekkel! (: A párbeszédek nagyom jók, de több leírást is rakj a részekbe, bár a fejezetek hossza jó!
    Szia!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    A Colorati írója vagyok, megkértér rá, hogy véleményezzem a blogod, szóval itt vagyok! (:
    Kezdjük a kinézetnél: Egyáltalán nem rossz, de egy szép fejléc sokat dobna a blogon, ha beírod a google-ba, hogy "fejléc rendelés blogokra" sok oldalt fogsz találni ami ebben segíthet!
    Magáról a történetről:
    Elsőnek meglepődtem, hogy ilyen fiatal a főszereplő, de kíváncsian vártam, hogy mit hozol ki belőle. A hangulatjeleket hanyagold, mert nem illik bele a szövegbe, illete ezt a nagyon sok zárójelet is hagyd el, a mondatokhoz vesszővel válazd el Bell gondolatait, ne zárójelekkel! (: A párbeszédek nagyom jók, de több leírást is rakj a részekbe, bár a fejezetek hossza jó!
    Szia!

    VálaszTörlés